Koliko košta par sekundi u Džejms Bond filmu?
Svi znaju da filmski špijun Džejms Bond voli svoje martinije promućkane, ne promiješane. Ali Heineken želi da znate da on takođe povremeno uživa i u pivu, a voljni su da plate premijum sumu, kako bi se ta informacija raširila.
Holandski pivari nisu jedini u ovoj priči. Brojni luksuzni brendovi bez mnogo razmišljanja daju milione kako bi bili dio novog ostvarenja u Džejms Bond seriji, odnosno dvadeset petog filma u čitavoj franšizi. Francuski šampanjac, Maison Bollinger je prema navodima platio 12.8 miliona dolara, kako bi obnovili svoj ugovor, koji traje četrdeset godina, kako bi Bond upravo to piće pijuckao, kada ne ubija zlikovce, šarmira žene ili spasava svijet.
U međuvremenu, Heineken brend je platio oko 36 miliona dolara kako bi bili dio poslednjeg filma, Skyfall. Belvedere je platio pozamašnu sumu kako bi bio glavni sastojak Bond martinija, a čak su i prodavali 007 flaše ograničenog izdanja za tu priliku. Cifre tog ugovora nisu predstavljene javno, ali je predsjednik brenda, Čarls Gib, izjavio da je to bilo najveće globalno partnerstvo koje su oni ostvarili, ikada.
Drugi brendovi koji su imali sreće da postanu sinonim sa Bondovom uglađenošću i nonšalantnim stilom uključuju Omega i Aston Martin kompanije. Sve ukupno, čak oko 96.7 miliona dolara je plaćeno za sledeći dio filmske franšize, koja je upravo potvrdila da će Danijel Kreg ponovo biti u glavnoj ulozi.
Naravno, to nije novi fenomen. Od svojih najranijih filmova, Bond je privlačio čitav niz luksuznih brendova – od Brioni odijela, preko Tom Ford ansambala i Rolex i Omega satova.
Ove godine, Bond kreće zelenim putem, pa će u sledećem filmu, slavni agent voziti električni Aston Martin model. Ukoliko vi želite da pomognete očuvanju prirodne sredine, ovaj Aston će vas koštati 250.000 dolara.
Da li zbog svega ovoga Džejmsa Bonda možemo nazvati originalnim influenserom?