UniCredit banka ugasila naloge na društvenim mrežama

Banke

UniCredit banka donijela je prije mjesec dana odluku da se povlači sa društvenih mreža na nivou cijele grupacije.

Šef UniCredita Jean Pierre Mustier još je u avgustu prošle godine naredio zaposlenima da prekinu sve veze banke s Facebookom nakon skandala s Cambridge Analyticom, kada se doznalo da su privatni podaci miliona korisnika iskorištavani u svrhe personalizovanih političkih marketinških kampanja.

– Facebook se ne ponaša etično. Nećemo ga koristiti dok se ne budu primjereno etično ponašali – rekao je tada Mustier.

Ova odluka se odnosi i na banku u Bosni i Hercegovini koja je obavještenje o tome plasirala i putem svog Facebook profila.

U obrazloženju se navodi sljedeće:

“Dragi fanovi, Želimo Vas obavijestiti da nastavljamo raditi na unapređenju vlastitih kanala kako bismo s Vama imali još kvalitetniju komunikaciju. Zbog predanosti ovom cilju, UniCredit grupacija je najavila potpuno povlačenje s Facebooka, Messengera i Instagrama od 1.6.2019. godine. UniCredit Bank Bosna i Hercegovina više neće biti prisutna na Facebooku i Messengeru od navedenog datuma.”

Međutim, klijenti nisu s radošću dočekali ovu vijest i prilično su zatečeni, pa su na FB stranici Unicredit banke BiH odmah osvanula pitanja: Pa kako ćete onda komunicirati sa klijentima?!

– Treba raditi na poboljšanju komunikacije. Nije mi baš najjasnije kako ćete poboljšati komunikaciju tako što ćete se ukinuti s FB-a, MSN-a i Instagrama?! – stoji u jednom od komentara klijenata.