Louis Vuitton predstavlja novu futurističku kolekciju
Osnovan 1854.godine, Louis Vuitton brend je zasnovan na naslijeđu i to je svima jasno. Sve što oni prodaju okarakterisano je aurom francuskog luksuza. Ipak, kako brend koji je takav ostaje relevantan u današnje vrijeme? Kako će njihovi proizvodi izgledati u budućnosti? Pa, upravo na ta pitanja nam je brend dao odgovore, kada je umjetnički direktor muškog odsjeka, Virdžil Ablo, kreirao futurističku kolekciju.
Kako bi dizajnirao capsule kolekciju, Ablo je počeo zamišljajući kako će Louis Vuitton brend izgledati dva vijeka od svog osnivanja.
U pokušaju kreiranja modernije verzije ikonične Carryall torbe, Ablo je osmislio Sleepall, monogram torbu koja se pretvara u postavljenu vreću za spavaće, u slučaju da vas put odvede negdje daleko, gdje nema smještaja. U ponudi je čak i par naočara za avanturiste.
Ideja transformacije prožima svaku od kreacija iz nove kolekcije, uključujući i garderobu. Jedna predimenzionirana perjana jakna sadrži ugrađeni ranac sa svoje spoljne strane, koji se može skinuti. Par pantalona i dezenirana majica imaju modularne kargo džepove, pružajući vam opciju prilagođavanja svim prilikama.
Kroz čitavu kolekciju se provlači i motiv duge, koji je ovog puta inspirisan očitavanjem toplote. Po svemu sudeći, brend je u ovom svom izdanju mislio baš na sve.