Prihodi Alibabe porasli za 34 odsto, sada su 22,2 milijarde
Naime, ukupni prihodi Alibabe su porasli za 34 odsto, na 153,75 milijardi juana (22,2 milijarde dolara), dok su analitičari predviđali – 147,77 milijardi juana (21,3 milijardi dolara). Prošle godine u isto vrijeme, kompanija je zabilježila rast od 42%, ali s obzirom na trenutnu situaciju, ovaj pad je sasvim logičan.
Ljudi su u posljednje vrijeme masovno počeli da se oslanjaju na onlajn kupovinu, ali nikada kao tokom karantina, kada su prodavnice bile zatvorene, a i sada kada su otvorene – nisu 100% bezbedne, pa kupci radije poručuju sve iz fotelje: od alata, preko odeće, pa do hrane i tehnike.
Alibaba se ne bavi samo onlajn trgovinom, ali tu bilježi najveći skok – 34%, odnosno 19,27 milijardi dolara u prvom kvartalu. Iz kompanije konstatuju da je ovaj segment praktično potpuno oporavljen, i dodaju da su prihodi od računarstva u cloud-u porasli za 59 procenata u odnosu na 2019.
Nakon ove vijesti, akcije Alibabe koje se kotiraju na Volstritu krenule su uzlaznom putanjom, a od početka 2020. do danas uvećale su svoju vrijednost za 23 odsto.
Podsjetimo, nedavno je bilo riječi o tome da se predsjednik SAD, Donald Tramp, posle namjere za eliminisanjem TikTok-a, Tensenta i WeChat-a iz te zemlje, sada okomio na Alibabu. Konkretnih informacija još nema, ali sudeći po renomeu koji kompanija uživa u matičnoj Kini, teško da će ih te spekulacije ugroziti.