Kazahstan usvojio Boratovu frazu u turističkom oglašavanju

Travel

Kazahstanski službenici do sada nisu bili najveći obožavaoci lika Borata Sache Barona Cohena, koji je prikazan na krajnje satiričan i namjerno provokativan način, prikazujući njegovu izmišljenu domovinu kao mizoginu, homofobičnu i antisemitsku.

– U doba COVID-a, kada se zadržava turistička potrošnja, bilo je dobro vidjeti zemlju pomenutu u medijima, rekao je zamjenik predsjednika kazahstanskog odbora za turizam Kairat Sadvakassov za The New York Times. – Ne na najljepši način, ali dobro je biti vani.

Sadvakassov je u izjavi za Huffington Post dodao da usvajanje Boratove krilatice u kampanji “nudi savršen opis ogromnog turističkog potencijala Kazahstana na kratak, nezaboravan način”.

– Kazahstanska priroda je vrlo lijepa; hrana je vrlo lijepa; i njeni ljudi, uprkos Boratovim šalama koje su suprotne tome, neke su od najljepših na svijetu. Željeli bismo da svi dođu da iskuse Kazahstan za sebe tako što će posjetiti našu zemlju 2021. i kasnije, kako bi mogli vidjeti da je Boratova domovina ljepša nego što su možda čuli, rekao je.

Ideja za kampanju potekla je od Amerikanca Dennisa Keena, koji je putovao u zemlju u sklopu srednjoškolske razmjene, a zatim je studirao kod kazahstanskog profesora na Univerzitetu Stanford. Sada živi u Almatyju, gdje izvodi pješačke ture, navodi New York Times. Keen je navodno predstavio ideju kazahstanskoj turističkoj zajednici i “odmah” je dobio zeleno svjetlo da napravi neke oglase.

Nakon što je osigurano odobrenje slogana, pokrenuta su četiri kratka oglasa koji ističu kulturu i odredišta zemlje, a svaki od njih koristi krilaticu “Vrlo lijepo!”. Oglasi prikazuju turiste kako pješače sa selfie štapićem (“Jako lijepo!”), piju fermentirano konjsko mlijeko (“Mmm, to je zapravo jako lijepo!”), čude se arhitekturi (“Wow, jako lijepo!”) I poziraju za fotografiju s Kazahstancima u tradicionalnoj odjeći (“To je jako lijepo!”).