Xiaomi prestigao Apple, prvi put na trećem mjestu
Ovo je postignuće došlo u pravo vrijeme, odnosno u godini u kojoj Xiaomi slavi svoj deseti rođendan.
Od samog osnivanja 2010. godine Xiaomi se fokusira inovacijama koje treba da budu dostupne svima, na konstantnom osiguravanju proizvoda s najboljim odnosom cijene i performansi te jedinstvenom dizajnu koji ga razlikuje od standardne, već viđene ponude pametnih telefona.
„Čvrsto vjerujemo da će, bez obzira na sve okolnosti u kojima se nalazimo, tehnološke inovacije uvijek biti preduslov Xiaomijeve konkurentnosti, osiguravanje nevjerovatnih proizvoda po pristupačnim i iskrenim cijenama ostaće naša vječna strategija, a jedinstveni dizajn ono što čini tačku razlike naše inženjerske kulture. Ova tri načela biće predvodnici Xiaomijevog poslovanja i u narednoj deceniji“, naglasio je Viktor Bijelić, predsjednik Uprave Bijelić Co, ovlaštenog Xiaomijevog distributera za Hrvatsku, Sloveniju, Austriju i Crnu Goru.