Adidas prodaje svoj ogranak Ribok američkoj firmi za 2,1 milijardu eura
Proizvođač sportske opreme Adidas objavio je da je zaključio sporazum za prodaju svog ogranka Ribok (Reebok) američkoj firmi Authentic Brands Group, za 2.1 mlijardu eura.
Ta suma će velikim dijelom biti isplaćena u gotovom a transakcija treba da bude završena u prvom tromjesečju 2022. godine, poslije odobrenja nadležnih vlasti, navela je njemačka grupa u saopštenju.
Početkom avgusta ta grupa je najavila da je u toku da finalizuje prodaju svog ogranka, koji je već prestao da posluje u okviru grupe početkom 2021. godine.
Predsjednik i osnivač ABG-a Džejmi Solter rekao je da je čast da im je povjereno da nastave nasljeđe Riboka. ABG upravlja markama Džej Si Peni, Forever 21, i i Bruks braders, između ostalih.
Adidas je kupio Ribok za 3,1 milijardu eura 2006. godine sa ciljem da se približi svom velikom rivalu Najku. Od kada ga je nabavila njemačka grupa Ribok je uvijek smatran problematičnim u okviru grupe i stalno su kružile glasine o tome da će ga Adidas prodati.