Popularni brend odlučio da se povuče sa društvenih mreža

COMPANY

Jedan od najpopularnijih brendova posebno kod mlađe populacije Lush Cosmetics odlučio je da napusti društvene mreže Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat i na taj način  skrene pažnju na to kako te platforme oštećuju mentalno zdravlje ljudi.

Kompanija poznata po svojim sapunima, saopštila je da će njeni nalozi biti deaktivirani 26. novembra, dan nakon Dana zahvalnosti, kada većina drugih brendova i trgovaca na malo pokrene aktivnosti na društvenim mrežama kako bi pridobila kupce prazničnih poklona.

Lush, koji ima više od 900 prodavnica širom svijeta, uključujući 240 širom Sjedinjenih Država i Kanade, saopštio je da će ostati van društvenih mreža sve dok platforme ne obezbijede bezbjednije okruženje za svoje korisnike.

Lush je poznat po svojim društveno-odgovornim aktivnostima, kako navodi CNN, brend podržava pokret kao što je Black Lives Matter, bori se protiv krčenja šuma i promoviše održivost. I to radi za svojih 659.000 Instagram pratilaca, 275.000 Twitter fanova. i više od milion pratilaca na Facebooku.

A ovo nije prvi put da na ovaj način pokušavaju nešto da urade. Kompanija je napravila sličan pokušaj imala u Velikoj Britaniji 2019. godine kada je saopštila da je “umorna od algoritama i da želi da razgovara direktno sa svojim klijentima”, prenosi Bonitet.com.

Najnoviji potez se, međutim, dešava u vreme kada su kompanije koje su vlasnici najpopularnijih društvenih mreža, pod još intenzivnijim nadzorom o tome kako te platforme mogu doprinijeti problemima mentalnog i fizičkog zdravlja, posebno među mlađim pojedincima.

„Kao proizvođači “bombe za kupanje”, ulažemo sve svoje napore u kreiranje proizvoda koji pomažu ljudima da se isključe, opuste i posvete se svom životu“, rekao je u saopštenju Džek Konstantin, glavni digitalni direktor kompanije Lush. „Društvene platforme postale su antiteza ovom cilju, sa algoritmima dizajniranim da drže ljude da skroluju i spriječe ih da se isključe i opuste.”