Amazon nudi 9 milijardi dolara za preuzimanje Slacka
Silicijska dolina je vinula u orbitu svog „mezimca“ Slack, procijenjenog trenutno na 3,8 milijardi američkih dolara, ali čini se da je samostalnoj priči za tu kompaniju došao kraj
Pod udarima konkurencije je procijenjeno da bi bilo bolje prodati se za što višu cijenu nego se boriti s Microsoftom, Amazonom, Googleom ili Salesforceom.
Zato su se i pojavile informacije da će Slack biti prodan za otprilike devet milijardi dolara, a kupac bi iznenađujuće mogao biti upravo Amazon. I bio bi to pun pogodak za tu kompaniju, bez ikakve sumnje. Zato što bi time “ubio nekoliko muha jednim udarcem.” Naime, Microsoft bi priključio Slack svom Officeu, a Google svom Gsuiteu te ih učinio još snažnijima zahvaljujući superiornoj Slackovoj tehnologiji.
Na ovaj način, Amazon bi dobio tu tehnologiju i uz to onemogućio konkurenciji da se dodatno odvoji. Naravno, Slack bi postao kompatibilan s Amazon Web Services (AWS). Odnosno, postao bi dio te usluge. Time bi Amazon samo dodatno povećao svoju prednost ispred konkurenata. A ona je i sad enormna.
Konkretno, AWS ima 33,8 posto udjela na 38,1 milijardu dolara vrijednom cloud tržištu, a Microsoft, Google i IBM zajedno imaju 30,8 posto. Alibaba drži pak peto mjesto s 2,4 posto, Oracle je na 1,7 posto. Stoga, kad se i oni pribroje, opet AWS ima više nego direktna konkurencija.
Sve u svemu, biće zanimljiva bitka za Slack, koji se na tržištu pojavio 2015. i donio pravu (r)evoluciju. Naime, riječ je o online platformi koja služi kao komunikacijski alat i u sebi je objedinila apsolutno sve na tom području u jedno. Pritom se misli na e-mail, Dropbox, društvene mreže, chat aplikacije poput Messengera, Vibera… Imati sve to u jednom svakako je dobitak u poslovnom svijetu i zato je Slack posao omiljen.
Upravo zato i jeste u zajednici određena tuga što će se prodati jer takvu otvorenost i dostupnost teško da će ponuditi iko od kompanija koje se navode da bi preuzele Slack.