Rimac širi globalnu mrežu u Kinu
Kompanija Rimac automobili pronašla je strateškog partnera koji će električnim automobilima hrvatskog preduzetnika dodatno otvoriti kinesko tržište. Rimcu će to omogućiti Kingsway Group, kompanija specijalizovana za distribuciju luksuznih vozila i jahti na području Kine. Kako javljaju iz Rimac automobila, partnerstvo će osigurati da se kupcima zainteresovanim za njihov C_Two model omogući “vrhunsko korisničko iskustvo”.
Osim Rimca, Kingsway Group na popisu partnera ima i druga zvučna imena. Na stranicama te kompanije hvale se da su zvanični distributeri Lamborghinija za Hong Kong, Macau i Guangzhou. Kingsway sarađuje i s Teslom, kao i sa švedskim proizvođačem superautomobila Koenigseggom. Zahvaljujući ovom partnerstvu, u Šangaju je otvoren luksuzni salon Rimac automobila.
Rimac širi globalnu mrežu
Na novouspostavljeno partnerstvo osvrnuo se Mate Rimac.
„C_Two je hiper automobil sljedeće generacije koji pruža ekstremne performanse električnog pogonskog sklopa, i donijeće novi nivo vozačkog iskustva. Podršku će mu pružati korisnička služba čije je iskustvo bez premca, bez obzira na to gdje se u svijetu nalazite. Vrlo smo srećni što dobrodošlicu u našu porodicu možemo izraziti Kingsway Groupu, kompaniji koja ima izvrsnu reputaciju i pristup ključnim tržištima u Hong Kongu, Makau i Kini. Ovo je još jedan važan korak u izgradnji Rimčeve globalne mreže i brenda”, rekao je Rimac.
Komplimente je uzvratio Albert Wong, direktor Kingsway Groupa.
„Kingsway je dostigao još jednu prekretnicu“, kazao je. „Rimac je inovativna kompanija s nenadmašnim sposobnostima u elektrifikaciji. Ovo je izuzetno uzbudljivo vrijeme u automobilskoj industriji, a Rimac je na samom vrhu tog polja. Ponosni smo što smo partneri Mate i njegove kompanije, i što ćemo Rimac automobile odvesti do novih vrhunaca na području Kine“, zaključio je Wong.