Rimac širi globalnu mrežu u Kinu

Automobil

Kompanija Rimac automobili pronašla je strateškog partnera koji će električnim automobilima hrvatskog preduzetnika dodatno otvoriti kinesko tržište. Rimcu će to omogućiti Kingsway Group, kompanija specijalizovana za distribuciju luksuznih vozila i jahti na području Kine. Kako javljaju iz Rimac automobila, partnerstvo će osigurati da se kupcima zainteresovanim za njihov C_Two model omogući “vrhunsko korisničko iskustvo”.

Osim Rimca, Kingsway Group na popisu partnera ima i druga zvučna imena. Na stranicama te kompanije hvale se da su zvanični distributeri Lamborghinija za Hong Kong, Macau i Guangzhou. Kingsway sarađuje i s Teslom, kao i sa švedskim proizvođačem superautomobila Koenigseggom. Zahvaljujući ovom partnerstvu, u Šangaju je otvoren luksuzni salon Rimac automobila.

Rimac širi globalnu mrežu

Na novouspostavljeno partnerstvo osvrnuo se Mate Rimac.

„C_Two je hiper automobil sljedeće generacije koji pruža ekstremne performanse električnog pogonskog sklopa, i donijeće novi nivo vozačkog iskustva. Podršku će mu pružati korisnička služba čije je iskustvo bez premca, bez obzira na to gdje se u svijetu nalazite. Vrlo smo srećni što dobrodošlicu u našu porodicu možemo izraziti Kingsway Groupu, kompaniji koja ima izvrsnu reputaciju i pristup ključnim tržištima u Hong Kongu, Makau i Kini. Ovo je još jedan važan korak u izgradnji Rimčeve globalne mreže i brenda”, rekao je Rimac.

Komplimente je uzvratio Albert Wong, direktor Kingsway Groupa.

„Kingsway je dostigao još jednu prekretnicu“, kazao je. „Rimac je inovativna kompanija s nenadmašnim sposobnostima u elektrifikaciji. Ovo je izuzetno uzbudljivo vrijeme u automobilskoj industriji, a Rimac je na samom vrhu tog polja. Ponosni smo što smo partneri Mate i njegove kompanije, i što ćemo Rimac automobile odvesti do novih vrhunaca na području Kine“, zaključio je Wong.