Zavirite u fabriku u kojoj se sklapa automobil od 2,4 mil. eura

 

Jedan od najskupljih i tehnološki najsavršenijih sportskih automobila današnjice, Bugatti Chiron, izrađuje se ručno u pogonu Molsheim u Francuskoj

Proizvodnja nasljednika modela Veyron počela je u Bugatijevoj fabrici u kojoj je zaposleno 20 radnika koji imaju zadatak da od 1.800 različitih dijelova i komponenti sastave novi Chiron. Procjenjuje se da će u prvoj godini proizvodnje (2017.) iz pogona izaći 70 kompletiranih automobila. S obzirom da je do sada primljeno 220 narudžbina, radnici će u sljedeće tri godine biti zaokupljeni izradom unaprijed prodatih automobila.

Trenutno se radi na 12 vozila koja će biće isporučena prvim kupcima u narednih nekoliko mjeseci.

Bugatti je ukupnu proizvodnju modela Chiron ograničio na 500 primjeraka. Kupcima su na rapolaganju brojne opcije personalizacije. U ponudi su 23 boje spoljašnjosti, dok je kožni enterijer dostupan u 31 nijansi. Cijena ovog modela prodavaće se po cijeni od 2,4 miliona eura.

Budući vlasnici mogu da biraju i između 8 boja Alcantara presvlaka, 30 vrsta konca kojim su proštepana sedišta i tapacirung, 18 tipova patosnica i čak 11 boja sigurnosnih pojaseva. U slučaju da probirljivi kupac nije zadovoljan ni sa jednom ponuđenom opcijom, Bugatti će mu izaći u susret i isporučiti vozilo u bilo kojoj drugoj boji koju želi, uz odgovarajuću doplatu u odnosu na osnovnu cijenu. Kada se sa klijentom dogovore svi detalji, Chiron ulazi u proces ručne proizvodnje, koji u prosjeku traje oko 6 mjeseci.

Pogon Molsheim počeo je sa radom 2005. godine. U prostoru površine preko 1.000 kvadratnih metara do sada je izrađeno svih 450 Bugatti Veyrona, tokom proizvodnje koja je trajala čitavu deceniju.

Novi Bugatti nadmašio je Veyrona kako po cijeni, tako i po specifikacijama motora i performansama. Chiron za pogon koristi 8.0 litarski W16 čija je masa, slično kao kod Veyrona, 628 kg, ali koji isporučuje čak 300 konjskih snaga više – 1.500 ks (1.103 kW) pri 6.700 obrtaja, i razvija 1.600 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnih u rasponu 2.000-6.000 o/min! Motor je povezan sa unaprijeđenim sedmostepenim automatikom sa duplim kvačilom, a snaga se šalje na sva 4 točka. Chiron od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,5 s, dok mu je za dostizanje brzine od 200 na sat potrebno 6,5 sekundi. Do 300 km/h, automobil ubrzava za 13,6 s. (B92)