U BiH lani prodato kafe za 216 mil KM
Kafa je najdominantija među toplim napicima u BiH i drži primat u odnosu na druga bezalkoholna pića
U 2016. godini u BiH je prodato kafe u vrijednosti 216 miliona KM, podaci su Euromonitor Internationala.
Iako je kafa evoluirala u Bosni i Hercegovini, što je trend koji je došao sa demografskim promjenama, tradicionalna turska kafa je i dalje dominantna vrsta, čime se garantuje dugoročna stabilnost potražnje.
Grand Prom, Vispak i Nestlé Adriatic su vodeći lideri na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini u 2016. godini sa udjelima od 26%, 15% i 9%. Iako postoje mnoge razlike između ličnih preferencija potrošača, Grand Prom je uspio optimizovati svoje proizvode da najbolje odgovaraju preferencijama većini potrošača, jačajući svoju poziciju kroz superiornu dostupnost i kontinuiranu marketinšku podršku.
Kada su u pitanju izgledi za budući period, ne očekuje se da će se osnovni trendovi na tržištu kafe u Bosni i Hercegovini značajno promijeniti u odnosu na ranije prognoze, posebno u off-tradeu. (Indikator)