Može li Hyundai da postane najprodavaniji auto u Evropi
Južnokorejska kompanija Hyundai je postavila pred sebe prilično ambiciozan cilj – želi da postane najprodavanija marka automobila u cijeloj Evropi do 2021. godine
Planove je javnosti izložio potpredsjednik Tomas Šmid na predstavljanju i30N i i30 Fastback modela u Dizeldorfu.
– Naši novi proizvodi predstavljaju značajan zamajac u ambiciji da do 2021. lansiramo 30 novih proizvoda i verzija širom Evrope – naveo je on.
Kao važan stepenik ka ostvarenju cilja Hyundai vidi strategiju onlajn prodaje, po ugledu na američku kompaniju Tesla.
– Preko naše nove digitalne platforme prodali smo 100 automobila za samo nekoliko nedjelja. Želimo da olakšamo stvari kupcima i zato smo broj jedan po pitanju zadovoljenja potrošača u Evropi – naveo je Šmid.
Hyundai je u 2016. godini prodao više od pola miliona vozila i tek je na 14. poziciji među proizvođačima u Evropi. Na čelu je VW sa 1,7 miliona prodatih komada.