Milenijalci mijenjaju tradicionalne kompanije – brendirani satovi preko interneta

Tehnologija

Podstaknuti rastom internetske prodaje luksuzne robe, proizvođači satova napokon su odlučili povećati investicije u taj kanal prodaje

Nismo shvatali brzinu kojom mlađi kupci, milenijalci, kupuju automobile ili satove putem interneta – istakao je u razgovoru za Rojters Žan-Klaud Biver, direktor sektora proizvodnje satova kompanije LVMH. Naime, proizvođači satova su dugo vremena bili skeptični prema ideji da kupci njihove satove vrijedne i nekoliko desetina hiljada evra kupuju preko interneta.

U sklopu LVMH-a – vodećeg svjetskog proizvođača luksuzne robe – na internetsku prodaju karte će prvi baciti Tag Heuer, robna marka s dugogodišnjim vezama sa automobilističkim sportom. Tag Heurovi satovi trenutno se mogu kupiti preko interneta u pet država, a u Kini se prodaju posredstvom tamošnjeg internetskog trgovca JD.com. Međutim, Tag Heuer namjerava u narednih godinu i po uložiti u sopstvene internetske trgovine.

Primjer će slijediti i još dvije LVMH-ove robne marke satova, Hablot i Zenit. Proširenje internetskog poslovanja najavili su i švajcarski proizvođači Oris i Breitling. Prema projekcijama konsultantske kompanije Bain, do 2025. godine putem interneta prodavaće se četvrtina luksuzne robe, nasuprot današnjih tek devet odsto. To je jedan od razloga zašto proizvođači satova ulažu u e-trgovinu, ali ne i jedini, piše Poslovni dnevnik.

Analitičari tvrde kako proizvođači satova počinju više ulagati u taj segment, jer moraju paziti i na svoju internetsku pojavnost. Tim više, jer raste broj veb trgovina, koje nude više robnih marki, a pod kontrolom su neovlaštenih prodavača.

Žan-Kristof Babin, izvršni direktor italijanskog juvelira Bulgaria ističe kako se njihovi satovi mogu kupiti putem interneta u Velikoj Britaniji, Kini, Japanu i SAD. Do kraja godine biće dostupni u cijeloj Evropi. Međutim, putem interneta moći će se kupiti Bulgarijev sat za najviše 40.000 evra, dodaje Babin.