Čiji kupci troše najviše na dodatnu opremu?
Kako savremena tehnologija postaje sofisticiranija, tako dodatna oprema postaje sve važniji faktor u izboru automobile
Posljednjih godina mnogi kupci će radije da doplate nekoliko stotina evra za aluminijumske felne, veću multimediju i slične tehnološke dodatke, nego na veći i snažniji motor.
Studija u Velikoj Britaniji je pokazala da najviše novca na dodatnu opremu u prosjeku troše kupci premijum vozila, što je i logično, a prednjači Porše sa prosječno 8.245 dodatnih evra na osnovnu cijenu automobile.
To je iznos za koji je moguće kupiti potpuno nov automobil Dacia Sandero na Ostrvu. Poslije kupaca Poršea na dodatnu opremu najviše troše kupci BMV-a (4.150 evra), a odmah zatim ide Mini sa 3.685 evra.
Iza su Audija sa 3.600 i Mercedes-Benz sa prosječno 3.530 dodatnih evra na osnovnu cijenu modela. Poređenja radi, kupci Folksvagen vozila troše dodatno oko 1.150 evra na opremu, a FIAT-a oko 435.