Milioni Kineza kod kuće: Online igre profitirale od koronavirusa
Zbog zatvaranja fabrika i ograničenja putovanja, brojni Kinezi ostaju kod kuće i moraju potrošiti vrijeme. Zbog toga su internet igre i video aplikacije vidjele milione pregleda i preuzimanja u posljednjih nekoliko sedmica. Investitori su sada otkrili trend za sebe te su proizvođačima igara i video platformi omogućili eksploziju cijena na berzama.
Samo u Kini pet programera igara, uključujući i kompaniju Ourpalm, zabilježilo je rast kursa od deset posto. Ovo je maksimalni dozvoljeni dnevni plus.
U Hong Kongu je internet kompanija Tencent porasla dva posto, dvostruko jače od tržišta. Dionice video platforme Bilibili, koja se nalazi u Sjedinjenim Državama, porasle su za gotovo sedam posto. Operator tražilice Baidu i amazonski suparnik Alibaba takođe su profitirali.
– Moje vrijeme na ekranu juče je premašilo deset sati”, rekao je čovjek iz Šangaja na jednoj društvenoj mreži i dodao: “Što mi sve predlažete da radim osim da gledam u svoj telefon?”
Obavezna pauza koju su mnogi Kinezi uveli da bi suzbili širenje plućne bolesti uzrokovala je porast broja preuzimanja video aplikacija.
“Vjerujemo da su kineske internet i logističke kompanije donekle zaštićene od učinaka epidemije virusa”, napisali su analitičari iz Bernstein Research. To takođe doprinosi činjenici da virus corone pojačava trend kupovina i usluga putem Interneta. Sve više kompanija to sada uzima u obzir: čak i kompanije koje tradicionalno radije prezentuju svoje proizvode u velikim salonima, poput automobilskih proizvođača Tesla i Daimler, u posljednje vrijeme svoje modele sve više oglašavaju na internetu.