Posrnulo i najveće evropsko tržište automobila
To je ipak znato bolji rezultat od onog koji je, recimo, zabilježen u Velikoj Britaniji, gdje je u aprilu isporučeno svega 4.321 novo vozilo uz pad od čak 97,3%, dok je u Italiji prodaja smanjena za 98%, a u Francuskoj za 72 odsto.
Sve auto-kompanije na njemačkom tržištu upisale su negativan skor kada je riječ o broju prodatih automobila – osim Tesle. Ovaj američki proizvođač električnih vozila sa 635 isporučenih automobila zabilježio je rast od 10% u aprilu u odnosu na isti mjesec 2019. godine.
S obzirom da Tesla svoja vozila uglavnom prodaje online, tu kompaniju je najmanje pogodilo zatvaranje prodajnih salona u Njemačkoj.
Kada je riječ o ostalim brendovima, Opel je upisao pad od 73%, Mercedes je imao manju prodaju za 71%, a Volkswagen za 64%. BMW je u Njemačkoj u aprilu zabilježio pad od 50%, Hyundai 69%, a Honda 73 odsto.
Ford je prodao za 62% manje vozila nego u istom mjesecu 2019, Mazda je upisala pad od 75 odsto, a Smart „minus“ od čak 94,1%.
Kako navode stručnjaci, ponovno otvaranje salona u poslednjoj dekadi aprila nije značajno popravilo prodajne rezultate jer je u Njemačkoj tražnja za novim automobilima generalno u padu tokom epidemije koronavirusa, s obzirom na ekonomsku neizvjesnost koja tu zemlju, kao i čitav svijet, očekuje nakon okončanja vanrednih mjera.