Kako vozovi bečkog metroa proizvode struju
Prioritet sistema predstavlja naravno razmjena kočione energije između samih vozova, međutim ukoliko taj protok, zbog prevelikog vremenskog razmaka između linija ili nekog drugog razloga nije moguć onda se energija preusmjerava na snabdijevanje ostalih sistema u metrou.
U Beču su trenutno dvije stanice podzemne željeznice obuhvaćene ovim projektom. Proračuni pokazuju da ta dva sistema godišnje mogu reciklirati do 3 GWh struje što odgovara potrošnji od 720 domaćinstava i uštedi 400 tona CO2-emisija.
“Mi smo uvijek u potrazi za novim načinima za zaštitu klime. Zbog toga od januara 2020. nabavljamo samo struju s nultom emisijom CO2 koja je u potpunosti dobijena iz obnovljivih izvora energije u Austriji“, objasnio je direktor preduzeća Wiener Linien, Günter Steinbauer, prenosi Klix.
Pilot projekta Brake Energy započeo je 2018. godine na samo jednoj stanici podzemne željeznice, ove godine je uspostavljen na drugoj, a u budućnosti su planirana još četiri ovakva postrojenja.