Ko i koliko koristi društvene mreže

Living

U 2021. godini 42 posto svjetske populacije – ili 3,2 milijarde ljudi – koristi društvene mreže.

I pored svih kontroverzi te rasta konkurencije, Facebook je i dalje najviše korištena društvena mreža, sa 2,7 milijardi aktivnih korisnika.

Ljudi u dobi od 25 do 34 godine čine više od četvrtine korisnika.

Iako je ovo mreža koju mlađi ljudi sve manje koriste, podaci pokazuju da je nisu totalno odbacili.

Prema spolu, nešto je više koriste muškarci (56 posto) nego žene (44 posto)

Instagram, koji već godinama ostvaruje stabilan rast, druga je najveća dr  mreža, smilijardom aktivih mjesečnih korisnika.

Kontinuiran rast Twittera

Trećina korisnika je u dobi od 25 do 34 godine, a mrežu nešto više koriste žene (57 posto).

Korištenje, broj korisnika i rast Twittera konzistentan je iz godine u godinu, a posljednji podaci pokazuju da ovu društvenu mrežu dnevno koristi 187 miliona korisnika.

Relativno jednostavne, kratke interakcije učinile su Twitter ključnim mjestom za dobijanje brzih vijesti, pružanje korisničkih usluga ili za pokretanje rasprava o raznim temama i dešavanjima.

Osamdeset posto tvitova objavljuje 10 posto najaktivinijih naloga, većina korisnika su muškarci (68 posto) i najviše je koriste ljudi u dobi od 30 do 49 godina.

TikTok i Snapchat za mlađe

Iako bi se možda pretpostavilo da LinkedIn, kao poslovno orijentirani društveni mrežni servis, isključivo koriste stariji korisnici, četvrtinu mreže ipak čine takozvani milenijalci.

Najviše je ipak koriste ljudi od 46 do 55 godina, otprilike jednak broj muškaraca i žena.

Pinterest, koji je zamišljen kao mjesto za pronalaženje i čuvanje ideja uglavnom u obliku fotografija na pinboard-ovima (daske za pribadače), većinom koristi ženska populacija (78 posto).

Najviše je koriste ljudi u dobi od 30 do 49 godina i ima više od 400 miliona aktivinih mjesečnih korisnika.

TikTok, popularna društvena platforma na kojoj korisnici dijele kratke videozapisa, ima nešto mlađu korisničku bazu (18-24 godine) i 100 miliona aktivnih mjesečnih korisnika.

Korisnici ove mreže su jako predani i u prosjeku provedu 21,5 sati mjesečno na mreži (podaci za 2020. godinu).

Dvije milijarde na Youtubeu

Snapchat, omiljena mreža američkih tinejdžera,  jedinstvena je po tome što su fotografije, videozapisi i poruke (takzvani snapovi) primatelju dostupne samo kratko vrijeme nakon što ih je dobio.

Slično kao i TikToku, korisnici ove mreže su vrlo aktivni i u prosjeku aplikaciju otvaraju 30 puta na dan.

Youtube je najveće mreža za širenje videosadržaja i ima dvije milijarde aktivnih mjesečnih korisnika.

Ukupno 62 posto korisnika YouTubea dnevno bar jednom koristi platformu, a korisnici stariji od 18 godina u prosjeku je koriste 41,9 minuta dnevno.