Kompanija ABB kupila Bernecker Rainer Industrie Elektronik za manje od dvije milijarde eura

Inženjerska kompanija iz Švajcarske, ABB kupila je austrijskog proizvođača softverskih i sistemskih rješenja za automatizaciju industrijskih pogona Bernecker Rainer Industrie Elektronik, gradeći time poziciju u segmentu u kojem trenutno dominira njemački Siemens

Transakcija je sastavni dio strategije širenja ABB-ove ponude izvan okvira obrade sirovina, gdje su nestabilne cijene smanjile potražnju naftnih i gasnih kompanija. Ujedno je najveća u četvorogodišnjem razdoblju koliko se na čelu švajcarske firme nalazi Ulrich Spiesshofer.

U ABB-u nisu željeli otkriti koliko su platili za Bernecker Rainer Industrie Elektronik, ali upućeni je neimenovani izvor za Reuters rekao kako je u pitanju nešto manje od dvije milijarde dolara.

B R su 1979. godine osnovala dva prijatelja, a proizvodi kontrolne programe za mašine koje koriste kompanije poput Nestlea, Procter & Gamblea i Rochea. Austrijska kompanija takođe proizvodi dijelove za motore koje koriste automobilske kompanije BMW, Daimler i Volkswagen. Njeni proizvodi uključuju industrijske računare i uređaje za automatizaciju proizvodnje čija je svrha poboljšanje produktivnosti.

Transakcija bi trebala povećati prihode švajcarskog ABB-a u segmentu industrijske automatizacije na oko 15 milijardi dolara i učvrstiti njegovu poziciju druge kompanije u svijetu u tom sektoru, nakon Siemensa. Ukupna vrijednost sektora procjenjuje se na 130 milijardi dolara. B P biće dodat ABB-ovom odjeljenju industrijske automatizacije, koji u posljednje vrijeme bilježi slabe poslovne rezultate. Tako su prihodi u tom odjeljenju, čiji konkurenti uključuju Emerson, Rockwell Automation i Schneider, pali devet odsto u 2016. godini, a nove narudžbine čak 20 odsto, uveliko zbog pada potražnje iz naftnih i gasnih kompanija.

Kupovina B P-a najveća je akvizicija ABB-a od preuzimanja američke firme za niskonaponske proizvode Thomas & Betts za 3,9 milijardi dolara u 2012. godini i predstavlja pomak od Spiesshoferove prethodne poslovne strategije usredsređene na rezanje troškova i prodaju dijelova poslovanja.