Od jednog vozila zarada 70.000 evra

Automobil

Italijanski proizvođač luksuznih sportskih vozila Ferari najprofitabilniji je brend u autoindustriji, dok je najveći gubitaš simbol britanskog luksuza Bentli

Ferdinand Dudenhofer, profesor ekonomije iz Duizburga u svojoj studiji otkriva da je najprofitabilnija marka Ferari.

Ferari je u prvih šest mjeseci po svakom prodatom primjerku prestižnog automobila imao čistu zaradu od čak 69.900 evra.

U pogledu profita najjači njemački brend je Porše, koji je sa zaradom od 17.000 evra po svakom vozilu dvostruko profitabilniji od premijum igrača Mercedesa, Audija i BMW, koji prosječno zarade 9.000 evra.

Maserati i Volvo zarade oko 5.000 evra po svakom prodatom primjerku.

Sa druge strane, Jaguar Land Rover trenutno vozi po ivici i na svakom prodatom automobilu zaradi tek 800 evra.

Ali i to je odlično ako se uporedi s Bentlijem koji na svakom prodanom primjerku generiše gubitak od čak 17.000 evra. Tesla je tek nešto bolja, oni gube oko 11.000 evra.

Ako se rezultati uporede sa prošlogodišnjim sasvim je jasno kako su Porše i Ferari ostali na jednako visokom nivou kao najprofitabilniji auto proizvođači.