Nisan ostvario najveći gubitak u svojoj istoriji
Dodaju i da će prodaja vozila pasti za 16 odsto, dodajući da pandemija koronavirusa sputava napore kompanije da napravi zaokret u poslovanju.
Drugi najveći japanski proizvođač automobila broj predviđa da će operativni gubitak dostići 470 milijardi jena (4,5 milijardi dolara), što je znatno iznad procjene konsenzusa analitičara koje je anketirala kompanija Refinitiv a koji su prognozirali gubitak od 262,8 milijardi jena, prenosi Rojters.
Ovo je druga uzastopna godina sa negativnim finansijskim rezultatom za Nisan.
Kompanija je navela da prognozra pad prihoda od 20 odsto, na 7,8 biliona jena.
Globalna prodaja Nisanovih vozila pala je za 48 odsto, na 643.000 jedinica, u tromjesečju završenom u junu, pri čemu je prepolovljena prodaja u Sjevernoj Americi, glavnom tržištu japanske kompanije, dok je prodaja u Kini potonula za 40 procenata.