YouTube izdvojio fond od 100 miliona dolara za kreatore Shorts sadržaja
U posljednjih nekoliko godina mnoge najveće kompanije koje se bave društvenim mrežama davale su ogromne sume novca kreatorima, pokušavajući da ih natjeraju da privuku vjernu publiku u svoje aplikacije. Ranije ove godine, YouTube je najavio fond od 100 miliona dolara za isplatu autorima koji rade na novom formatu Shorts platforme.
Shorts sadržaj mora ispuniti niz YouTube-ovih standarda
Kao što je YouTube najavio ranije ove godine, kompanija planira da pozove na hiljade autora koji ispunjavaju uslove programa od sada do 2022. godine. YouTube nudi od 100 do 10.000 dolara, u zavisnosti od toga koliko ljudi gleda Shorts, kao i neke druge pokazatelje angažovanja. Svako ko objavljuje kratke priče teoretski ima pravo da bude plaćen, a ne samo kreatori koji učestvuju u YouTube partnerskom programu. Naravno, postoji niz standarda koji Shorts mora ispuniti da bi bio podoban. Većina njih je prilično jednostavna, poput poštovanja YouTube-ovih smjernica zajednice i pravila o autorskim pravima.
Iako je YouTube Shorts relativno nova platforma, TikTok ima sličan fond za svoje kreatore od 2020. Najavljen je kao fond od 200 miliona dolara, što je dvostruko više od onog što je YouTube trenutno predvidio za svoj Shorts fond. Međutim, iako je fond TikToka možda veći od ovog programa za kratke snimke, YouTube napominje da njegovi kreatori imaju devet drugih načina da unovče svoj sadržaj.