Sberbank je šesti najvredniji bankarski brend u Evropi
Sberbank je popravila svoju poziciju na globalnom i bankarskom rejtingu Brand Finance, koji definiše vrijednost poslovnih brendova
Tokom protekle 2016. godine vrijednost Sberbank brenda je povećana za 33% na 9.1 milijarde američkih dolara.
Sberbank je jedini ruski brend u top 100 poretku bankarskih rejtinga i jedini ruski bankarski brend među top 500 Brand Finance Global. Na šestom je mjestu među evropskim bankama, a na 24. mjestu u poretku svjetskih banaka.
– Nova realnost je da svijet postaje digitalizovan. Želimo da održimo naš kvalitet, ostanemo jedan od lidera u sektoru, te činimo sve što je u našoj moći kako bismo to postigli. Postavili smo sebi ambiciozne ciljeve – da se pretvorimo u tehnološki visoko naprednu kompaniju – izjavio je predsjednik Uprave Sberbank Rusija.
David Haigh, osnivač i generalni direktor Brand Finance-a, rekao je da je Sberbank inovativna banka, koja je zasnovala svoje poslovanje na naprednim tehnologijama.
– Sberbank gradi tehnološku platformu, kako bi rasla kako geografski tako i proširila svoju paletu proizvoda. Posjeduje tradiciju korporativnog poslovanja, jaku reputaciju, kombinovanu sa dinamičnim menadžmentom. Rapidno je ojačala snagu brenda i mi očekujemo da će se ovakav trend nastaviti. U godinama koje dolaze, kada će tehnologija transformisati bankarstvo i finansijski sektor, očekujemo da će Sberbank brend još više ojačati – dodao je Haigh.
Brand Finance izračunava vrijednost brenda koristeći Royalty Relief metodologiju koja određuje vrijednost koju bi kompanija bila spremna platiti da licencira svoj brend u slučaju da već ne posjeduje licencu. Taj pristup obuhvata procjenu budućih prihoda od brenda i obračun cijene licence koja bi bila naplaćena za korištenje brenda.