Campari za 54,1 milion eura preuzeo Bulldog London
Italijanska grupa Campari će polovinom februara, preuzeti brend Bulldog London Dry Gin za 54,1 milion eura, čime će ojačati svoj tržišni udio u kategoriji džina i ponudi premium pića
Campari Group je kroz svoju mrežu distributer džina Bulldog od 2014. godine, kada je potpisan petogodišnji ugovor uz opciju da grupa preuzme vlasništvo nad brendom 2020. godine.
Bulldog džin dobija se miješanjem dvanaest različitih biljaka iz osam zemalja i proizvodi u Velikoj Britaniji. Prema podacima IWSR-a, Bulldog je četvrti najvredniji brend džina na svijetu, dostupan u 95 zemalja, s jakim prisustvom u Španiji, zemljama Beneluksa, Velikoj Britaniji, kao i u SAD-u.
Brend je prošle godine ostvario neto prodaju u visini 11 miliona eura, skok za 22 odsto u odnosu na 2015., s oko 150.000 prodatih devetolitarskih pakovanja širom svijeta. (Gde investirati)