Huawei: Veća prodaja, a manja dobit u 2016. godini
Kineska kompanija Huawei je tokom prošle godine značajno poboljšala svoju poziciju na tržištu proizvođača pametnih telefona jer je prodala više takvih uređaja u odnosu na 2015. godinu, ali je zabilježila manji profit u odnosu na 2015. godinu
Dok je 2015. godine zabilježen operativni profit od 2,2 milijardi dolara, prošle godine je zabilježen operativni profit od 2 milijardi dolara. Stvarni cilj firme bio je operativni profit od 2,5 milijardi dolara.
Iako je prodao više pametnih telefona u odnosu na 2015. godinu, tokom 2016. godine Huawei se odlučio na strategiju koja predviđa znatna ulaganja u marketing i oglašavanje. Osim promocije uređaja, to uključuje i određene olakšice te pogodnosti za trgovce i operatere koji su odlučili u svoju ponudu uvrstiti proizvode firme Huawei. Iz toga proizlazi i podatak da je firma uprkos većem broju prodatih uređaja, ostvarila manji profit.
Što se tiče budućnosti, u Huaweiju su se odlučili na novi cilj – do kraja godine udvostručiti profit na nivo od 4 milijarde dolara, što bi se trebalo postići pomoću različitih mjera kako što je smanjenje troškova i dalje povećanje prodaje.