Epl spušta cijene najpoznatijih uređaja

Mobilni

Svaka nova generacija iPhonea ili iPada skuplja je od konkurencije, jer brend ima status najvrednijeg na svijetu, ali u Eplu su izgleda promijenili ploču i odlučili gedžetima da spuste cijenu

Nedavno predstavljanje jačeg modela iPada po „low-cost“ cijeni već od 330 dolara, što je nadomak rivalima iz Samsunga, Lenova i Majkrosofta, te „dupliranje“ memorije najjeftinijeg iPhonea SE sa 16 na 32 GB znače i težnju Epla da se nadmeće i cijenom, a ne samo totalnim razlikovanjem od drugih kao do sada.

Na Biznis Insajderu primjećuju da kompanija time nastoji da dopre do što šireg kruga korisnika, poput onih u Indiji kao rastućem tržištu, kako bi mogla dalje ostvarivati svoj rast i u premijum segmentu, gdje ljudima nije teško plaćati.

Menadžment Epla nastoji da pojeftinjenjem uređaja proširi korisničku bazu, ali sa druge strane ojača i udio među onima koji su bogatiji, kako bi se nametnuo i kao luksuzni brend i statusni simbol, na primjer u Kini, smatra analitičar Kif Leswing, pozivajući se na glasine kako bi novi iPhone 8, čije se predstavljanje očekuje u septembru, mogao koštati i 1.000 dolara, zbog naprednih opcija.

Kompanija je u trećem lanjskom kvartalu imala za 19 posto manju dobit nego 2015. zbog slabije prodaje iPhonea. (Poslovni dnevnik)