Bezalkoholna piva sve se više prodaju
Najveći svjetski proizvođač piva AB InBev želi snažno proširiti svoju prodaju bezalkoholnih piva u nadolazećim godinama
Nedavni uspjeh s pivom Jupiler 0,0 u Belgiji osnažio je grupu u ovoj strategiji, javila je u petak novinska agencija Belga.
U prvih pet mjeseci 2017. godine, kompanija je prodala više Jupiler bezalkoholnog piva nego piva sa 0,5 posto alkoholnog sadržaja, što je maksimalno dozvoljena količina.
Do 2025. godine bezalkoholna i niskoalkoholna piva činiće jednu petinu volumena prodaje AB-InBev.
U Belgiji, potrošnja piva pala je za 3,3 posto u prošloj godini, saopštio je belgijski savez pivara. To je znatno više od prosječnog pada od 1,4 posto tokom proteklih 20 godina.
Bezalkoholna piva AB InBeva uključuju masovne marke Beck, Stella Artois, Corona i Budweiser, ali sada i nekoliko craft pivovara, naročito u SAD-u, pokazuje potencijal.
Piva s malo ili 0% alkohola u Belgiji drže samo 2,2 posto tržišta, ali u Njemačkoj je taj udio 10,4 posto, a u Španiji 17,7 posto.