Prodaja BlackBerry-ja razočarala, akcije pale 12%
Rezultati poslovanja kanadskog BlackBerry-ja za prvi kvartal fiskalne godine donio je neočekivani pad prodaje, što je spustilo akcije ove kompanije 12,3% na 12,86 CAD
Kompanija je izvijestila da je prodaja softvera i profesionalnih usluga pala 4,7% na 101 milion USD, što je njeno glavno poslovno područje u pokušaju restrukturiranja biznisa nakon kraha na tržištu mobilnih uređaja. Iz menadžmenta su napomenuli da je organski rast prodaje softvera dostigao nivo od 12%, kada se izuzmu prihodi akvizicija iz istog perioda protekle godine. Analitičari su očekivali ukupan prihod kompanije u periodu mart-maj u visini od 264,5 miliona USD u odnosu na ostvarenih 244 miliona USD.
Profit je dostigao 671 milion USD odnosno 1,23 USD po akciji u odnosu na gubitak od 670 miliona USD odnosno 1,28 USD po akciji u istom periodu lani. Ovogodišnji krajnji rezultat uključuje isplatu 940 miliona USD po osnovu arbitraže od strane proizvođača čipova Qualcomm-a. Isključujući jednokratne stavke, dobit po akciji je dostigla 2 centa dok su analitičari očekivali rezultat na pozitivnoj nuli.