Hjundai: Cilj da do 2023. udio na američkom tržištu bude 5,2 odsto
Južnokorejski proizvođač automobila Hjundai Motor najavio je zaokret u prodaji na američkom tržištu. Oni navode da će proširiti paletu sportskih terenskih vozila, nakon što je prijavio najveći rast kvartalnog profita u sedam godina.
Hjundai sada predviđa da će njegov udio na tržištu SAD početi ponovo da raste od ove godine i da će na kraju 2019. iznositi 4,2 odsto u odnosu na prošlogodišnjih 3,9 odsto, dok će prodaja modernizovanog “palisade SUV”-a početi u drugoj polovini tekuće godine, prenosi agencija Rojters.
Cilj kompanije je da njen udio na američkom tržištu bude 5,2 odsto do 2023. godine.
Solidne performanse Hjundaija kako na domaćem, tako i na američkom tržištu su u tri mjeseca zaključno sa junom pomogle da se kompenzuje pad prodaje u Kini, gdje su usporavanje privrede, trgovinski rat sa SAD i nedostatak konkurentnih modela, naveli tog proizvođača da ranije ove godine obustavi proizvodnju u svojoj najstarijoj fabrici.
Da bi očuvao zamajac u SAD, svom najvećem prekomorskom tržištu, Hjundai planira da poveća udio SUV vozila u svojoj prodaji na američkom tržištu na 67 odsto 2023. godine sa planiranih 51 odsto za tekuću godinu.
Neto profit Hjundaija je u periodu april-jun porastao za 31,2 odsto na 919,3 milijarde vona (780,44 miliona dolara), što je tek nešto ispod tržišne procjene, ali i dalje najveći procentualni rast kvartalne dobiti od prvog tromjesečja 2012. godine.
Operativni profit je porastao za 30,2 odsto, dok su prihodi povećani za 9,1 odsto, navodi se u saopštenju kompanije.