Novi Kawasaki motor – Z H2
Baziran na Kawasaki Ninja H2 SX modelu, ovaj motor ima 197 konjskih snaga.
Tokijski sajam motora, koji je otvoren 24.oktobra, bio je mjesto lansiranja novog i dugoočekivanog trećeg dijela H2 serije Kawasaki brenda, odnosno novog Kawasaki Z H2 modela.
Baziran na Kawasaki Ninja H2 SX sportskoj turing mašini predstavljenoj prošle godine, Z H2 je prvi naked motor koji se masovno proizvodi, sa superpunjačem koji je dio njegove standardne opreme. Kompanija tvrdi da njihov novitet proizvodi 197 konjskih snaga pri 11.000 rpm, sa motorom sa četiri cilindra i 998 cc.
Pojava superpunjača nam govori da se obrtni momenat proizvodi u nižem opsegu obrtaja motora, u odnosu na motor sa unutrašnjim sagorijevanjem, pa vrhunske cifre performansi mogu biti primijećene pri 8.500 rpm. Ovo će Z H2 učiniti brilijantnim uličnim motorom, jer u njegovom slučaju, postizanje visokog broja obrtaja nije neophodno za stvaranje sjajne indukcije.
Šasija ovog modela dobila je tipični H2 izgled, sa metalik zelenim cjevastim elementima od čelika, iznad tijela koje nas više podsjeća na Optimusa Prajma nego na Pikasa. Kawasaki se odlučio da ne koristi elektronski prilagodivu/nadgledanu suspenziju, birajući Showa Big Piston Fork, koja se prilagođava ključevima i šrafscigerima. Njegove kočnice su sličnih specifikacija, a dolaze sa potpisom Brembo brenda.
Japanski gigant je iskoristio Bosch Intertial Measurement Unit za kontrolu trakcije, inteligentno kočenje bez zaključavanja, različite modove vožnje i mnogo toga drugog, što vam je na dohvat ruke uz pomoć novog TFT displeja.
Cijena novog Kawasaki modela je 17.000 dolara, što ga stavlja u rang brojnih vrhunskih mašina, poput KTM 1290 Super Duke R, ali ispred Yamaha MT-10.
Bez obzira na sve to, Kawasaki je ovaj motor namijenio novim vozačima koji do sada nisu bili sigurni da li žele da kupe naked motor visokog kapaciteta i koji žele nešto sasvim drugačije. Sa 200 konjskih snaga, možemo reći da je nešto drugačije savršeni opis nove Kawasaki ponude.