30 sekundi reklame na Superboulu košta 5,6 miliona dolara
Superboul i dalje je najgledaniji sportski događaj u Americi, a time i najveća platforma za plasiranje reklama. Već godinama se nakon Superboula, najčešće priča o reklamama koje iz godine u godinu oduševljavaju publiku.
Mnoge kompanije se trude da baš za taj dan izbace najbolju i onu koja će da se istakne među brojnim reklamama koje se za vrijeme utakmice serviraju publici.
Fox Sports je već prodao 80 odsto svog oglasnog prostora za završnicu Superboula, po rekordnim cijenama.
Za 2020. godinu oglašivači za dva oglasa u trajanju od 30 sekundi platiće 5, 5 miliona dolara, a oni koji kupuju jedan oglas od 30 sekundi plaćaju 5,6 miliona dolara – obije su rekordne cijene.
Prošle godine CBS za 30 sekundi reklame tražio nevjerovanih 5,1 do 5,3 miliona dolara. Međutim, postoji mogućnost i da ova cijena poraste.
Cijene reklama na Superboulu rastu posljednjih desetak godina. Na primjer, prosječna cijena reklame u 2010. godini iznosila je 3 miliona dolara, 2014. godine već je bila na 4,2 miliona, da bi 2017. godine po prvi put prešla magičnu cifru od 5 miliona dolara za 30 sekundi reklame.
Ipak, povećanje cijena nije uticalo na oglašivače, što pokazuje i ovaj podatak da je Fox Sports već sada prodao 88 odsto oglasnog prostora za vrijeme utakmice.