Izgubili 12,6 miliona dolara zbog popusta na sendviče
Burger King, jedan od najvećih brendova u SAD, dao je jednokratni popust kupcima zbog kojeg su izgubili milione dolara.
Bez obzira na to stručnjaci savjetuju da je pravo vrijeme da kupite njihove dionice.
Analitičari iz Krejg Haluma smatraju da dionice Burger Kinga treba kupiti prije nego što se smiri „frka“ koja je nastala oko prejeftinog pilećeg sendviča i drugih proizvoda kompanije.
„Dionice ove kompanije prodaju se kao da će se kopmanija ugasiti“, napisao je Džeremi Hemblin, jedan od zaposlenih uz Krejg Halumu.
Kada se berza zatvorila u srijedu cijena dionica bila je 7,26 dolara, piše CNBC.
Popust koji su nudili svojim korisnicima koštao ih je 12,6 milona dolara u prodaji odnosno, 10,2 miliona dolara profita. Izvršni direktor kompanije je rekao da je ovo greška koja se sigurno neće ponoviti, naglasivši da vjeruje u budućnost ove kompanije.
Ono sto je pozitivno i zbog čega Džeremi Hemblin savjetuje kupovine dionica jeste da je ovakav popust sigurno doveo nove mušterije u Burger King, ali i da konkurencija nije u stanju da iskoristi krizu jer se i sama bori sa problemima, prvenstveno misleći na Mek Donalds koji prolazi kroz smjenu izvršnog odbora, ali i kompaniju Vendi’s koja je trenutno fokusirana na promociju doručka kao glavnog proizvoda.