Glovo privukao dodatnih 150 miliona eura investicija i postigao status “jednoroga”
Španski startap za isporuku narudžbina dostigao je status “jednoroga” nakon što je osigurao €150 miliona kroz finansiranje Serije E, koju predvodi Mubadala.
Glovo, jedan od najbrže rastućih igrača na tržištu isporuke narudžbina na zahtev, objavio je da je sakupio 150 miliona evra (167 miliona dolara) kroz finansiranje Serije E. Poslednju rundu investiranja predvodi Mubadala, uz podršku prethodnih investitora Drejk Enterprajzis, Idinvest i Lejkstar.
Po završetku poslednje runde investiranja kompanija je osigurala status “jednoroga“, čineći ga drugim društvom sa privatnim kapitalom u Španiji koje prevazilazi procjenu vrijednosti od 1 milijarde dolara.
Startap sa sjedištem u Barseloni – koji isporučuje sve, od gotove hrane do namirnica i farmaceutskih proizvoda – konsolidovao je svoju poziciju na tržištima koja uključuju Evropu, Latinsku Ameriku i Afriku. Od svih zemalja u kojima posluje, a ukupno ih je 26, Glovo je u konkurenciji dva najjača u čak 24, čime je učvršćena njegova pozicija globalnog lidra u sektoru isporuke na zahtjev.
Podržava tehnološke talente širom evropskih tehnoloških habova
Dok Glovo raste globalno, posvećen je zadatku da svoje inženjerske sposobnosti i tehološke sisteme podigne na viši nivo. Kompanija se nedavno proširila na tržište Poljske kupovinom „Pizza Porta“-a, sporazumom vrijednim 35 miliona eura i investiranjem u drugi tehonološki hab u Varšavi. Glovo planira da proširi svoj tehnološki tim na globalnom nivou angažovanjem još 300 inženjera do sredine 2020, pri čemu će 40 inženjera i 50 eksperata za tehnologiju i proizvode biti bazirano u novim kancelarijama u Varšavi.
Usmjeravanjem nove investicije ka širenju tehnološkog tima, startap će nastaviti da ojačava svoju tehnološku ponudu kako bi se poboljšalo iskustvo korisnika – smanjivanjem vremena isporuke kako za kurire, tako i za korisnike, otvaranjem tzv. „tamnih kuhinja“ (u kojima se priprema hrana) da bi dostava bila što brža i efikasnija.
Glovo će nastaviti da uvodi inovacije u oblasti isporuke i da poboljšava ponudu u više kategorija, isporukom alkohola, farmaceutskih proizvoda i ostalih svakodnevnih proizvoda. Da podstakne rast svoje kategorije namirnica, Glovo nastavlja da traži strateška partnerstva slična onim sa kompanijom Carrefour, i investirati u sopstvene kanale za dostavu („tamnih kuhinja“) u okviru supermarketa.
Kompanija trenutno ima sedam „tamnih kuhinja“ u Evropi i Latinskoj Americi – u Barseloni, Madridu, Buenos Ajresu i Limi – i planira da otvori još 100 do 2021. godine.