Korona, najveća tragedija za avio-saobraćaj
Mnoge kompanije su u velikoj mjeri srezale broj zaposlenih a ovo su neki od primjera:
Virgin otpustio 3000 zaposlenih, od toga 600 pilota
Virgin Australia podnio zahtjev za bankrot
Air Mauritius ide u stečaj
South African Airways bankrotirao
Finnair vratio 12 aviona sa lizinga i optustio 2400 zaposlenih
Air Canada planira da otpusti 50% zaposlenih – brojevima rečeno oko 20 000 radnika
Ryanair prizemljio 113 aviona, već otpustili 900 pilota a planiraju otpuštanje još 450
Norwegian stopira sve prekookenske letove, svi Boing 787 vraćeni
SAS iz Švedske vratio 14 aviona lizing kućama i otpustio 520 pilota. Skandinavci razmišljaju da likvidiraju SAS i Norwegian i naprave jednu kompaniju
Etihad otkazao porudžbinu 18 Airbusa A350, prizemljio 10 Airbusa A380 i 10 Boinga 787. Otpustili 720 zaposlenih
Emirates prizemljio 38 Airbusa A380 i otkazali sve porudžbine Boinga 777x (150 aviona, najveća porudžbina ovog tipa). Pozvali sve zaposlene preko 56 godina starosti da se penzionišu
Wizzair vratio lizing kućama 32 Airbusa A320s i otpustio 1200 zaposlenih, uključujući 200 pilota a planira se otpuštanje još 430 pilota. Preostalim zaposlenim smanjenje plata do 30%
IAG napustio preuzimanje Air Europa zbog čega će platiti 40 miliona funti penala. Prizemljili 34 aviona i svi zaposleni preko 58 godna starosti biće penzionisani,
IAG Iberia prizemljila 56 aviona
Luxair smanjuje flotu od 19 aviona za polovinu
ČSA( Česke Aerolinie) prestaje sa dugim letovima i zadržava samo pet aviona srednjeg dometa
Eurowings bankrotirao
Brussels airlines smanjio flotu sa 49 na 25 aviona
Lufthansa planira prizemljenje 72 aviona
HOP!(Airfrance majka firma) najvjerovatnije smanjuje flotu i broj zaposlenih za 50 procenata. Trenutno imaju 56 aviona.
Pored toga trenutno 60 aviona bez kupaca čeka u Airbusu.
Predviđanja govore da će preko 8000 aviona biti trajno prizemljeno do septembra(to znači da 90 000 pilota ostaje bez posla).