United Grupa želi da postane regionalni Amazon
Vodeći telekomunikacioni i medijski operator u jugoistočnoj Evropi pokrenuo je krajem jula internet trgovinu Shoppster u početku za korisnike u Srbiji, a od jeseni ova usluga će biti dostupna i u Sloveniji.
Servis će biti dopunjen još jednim prodajnim kanalom na oba tržišta, a to je vlastiti TV program Shoppster TV koji će biti produžena ruka e-trgovini.
U kasnijoj fazi Shoppster.tv će se proširiti na cijelu regiju.
Ulazak u novo poslovno područje omogućen je ovogodišnjom kupovinom internet trgovina Ideo.si u Sloveniji i Tako Lako u Srbiji.
United Group, koju je pokrenuo Dragan Šolak, biznismen iz Srbije ( i danas jedan od vodećih operativaca odgovoran za strateško usmjeravanje i razvoj grupe), dosta je misteriozna na regionalnom tržištu.
No, njena poslovna imperija ubrzano se širi. Nakon nedavne kupovine bugarskog telekoma Vivacoma, grupa je objavila preuzimanje Forthneta, vodećeg ponuđača komunikacija i zabave u Grčkoj. Navodno je kadidat i za kupovinu hrvatskog Optima telekoma, koji je u postupku prodaje.
Time grupa polje djelovanja telekomunikacionih i medijskih usluga sa dosadašnjim fokusom na jugoistočnu Evropu i širokom mrežom pokrivenosti širi na još veći broj zemalja.
Do sada je grupa poslovala u šest zemalja, preko brendova kao što su SBB, Telemach i United Media te kanala SportKlub, Nova TV i N1, te zapošljavala više od 4.400 ljudi. Njihove usluge koristi više od 1,8 miliona domaćinstava, a prihod je veći od 600 miliona eura.
Međutim, brojke se stalno mijenjaju s ozbirom na kontinuiranu ekspanziju grupacije.
S obzirom da na regionalnom tržištu nema jake e-trgovine nego su kupci orijentirani na Amazon, Alibabu, eBay i druge, United Group vidi šansu da se promoviše u vodećeg regionalnog e-trgovca.
Shoppster će, kako se najavljuje od početka ponuditi kupcima više od 20 kategorija proizvoda, uključujući elektroniku, proizvode za dom i vrt, alate, modu, dječju opremu i mnoge druge, a svoj će prodajni asortiman intenzivno proširiti u budućnosti.