Adidas traži strateške opcije za Reebok

Tržište

Njemački proizvođač sportske odjeće Adidas objavio je u ponedjeljak da je počeo da procjenjuje strateške alternative za svoju američku marku Reebok.

“Te strateške alternative uključuju potencijalnu prodaju Reeboka, kao i to da Reebok ostaje dio kompanije”, rekao je Adidas u izjavi, dodajući da će odluka biti objavljena 10. aprila.

Američki proizvođač odjeće VF Corp i kineska Anta Sports su među zainteresovanim za Reebok.

Njemačka kompanija kupila je Reebok sa sjedištem u Bostonu za 3,8 milijardi dolara 2005. godine tokom mandata Rorstedovog prethodnika Herberta Hainera, s ciljem da na svom domaćem terenu napadne američkog lukavog rivala Nike.

Međutim, Adidas je prošle godine otpisao Reebokovu knjigovodstvenu vrijednost za gotovo polovinu u odnosu na 2018. godinu, na 842 miliona eura (995 miliona dolara). Prodaja Reeboka pala je za 44% u drugom tromjesečju 2020. na 228 miliona eura, što je dovelo do toga da je Adidas u tom razdoblju morao snositi troškove umanjenja vrijednosti.