TikTok: Vrijeme je za personalizovane reklame

Tehnologija

Oni koji uživaju u sadržajima popularnih tiktokera uskoro će „uživati“ i u reklamama koje pokušavaju da im prodaju omiljene proizvode onih čije sadržaje najčešće prate.

TikTok je korisnike već počeo da obavještava o novim marketinškim promjenama koje stupaju na snagu 15. aprila, te o tome da će im se uskoro prikazivati reklame na osnovu onoga što na platformi najčešće gledaju. Podešavanja koja su u vezi sa reklamama će biti automatski izmijenjena, a kako bi do korisnika umjesto opštih stizale personalizovane reklame. Tako će se reklame isporučivati na osnovu podataka o korisnicima, a informacije će moći da koriste i oglašivači sa strane.

Korisnici će podešavanja moći da vrate na staro ukoliko to žele, što znači da imaju određenu kontrolu nad sopstvenim podacima. Personalizovane reklame na TikTok platformi nisu ništa novo, pa zainteresovani već mogu da biraju podešavanja koja omogućavaju prikazivanje “ličnijih” reklama. Promene znače da će personalizovane reklame od sredine aprila biti podrazumevana opcija, te će imati prednost u odnosu na opšte reklame.

Izvor: Pcpress.rs