Kako se zarađuje od TikToka?
Kako se zarađuje od TikToka?Bankar.me / 14h
TikTok iz dana u dan postaje sve popularnija društvena mreža među mladima koja nudi i mogućnosti zarade. Sigurno se pitate kako se zarađuje od TikToka?
Mrežu TikTok razvila je Kina, a ista je doživjela ogromnu ekspasniziju širom svijeta. Korisnici ove društvene mreže su pretežno osobe od 16 do 24 godine starosti. Glavna tema društvene mreže jesu kratki videozapisi u kojima je većinom šaljiv sadržaj ispunjen raznim filterima, animacijama kao i specijalnim efektima, piše itrevolucija.com.
Aplikacija omogućava korisnicima da u svojim video klipovima ubace i presetovanu muziku koja se nalazi unutar programa, kao i muziku koju sami mogu pustiti sa zvučnika.
Osnovni cilj jeste da takvi video isječci postanu viralni, odnosno da u kratkom periodu dobiju mnogo lajkova i komentara. No, upravo zbog takvih okolnosti, na društvenoj mreži TikTok se može i zaraditi.
Kako se zarađuje od TikToka?
Prema istraživanjima na TikToku je moguće zaraditi novac, ali do toga nije lagano doći. Naime, postoji opcija zarade putem sponzorisanih postova, ali prethodno Vaši videosadržaji moraju biti iznimno popularni s dosta lajkova i komentara.
Influenceri koji koriste Creator’s Fund za objavljivanje videozapisa inače zarađuju dva do četiri dolarska centa za 1000 pregleda. Drugim riječima rečeno, uspješan video koji donosi 500.000 pregleda zaradi oko 20 američkih dolara.
Međutim, tvorci takvih videozapisa, vrlo su uspješni u objavljivanju sadržaja, pa tako mogu na ovaj način prikupiti između 100. 000 i 200. 000 američkih dolara godišnje.
Treba istaći da ti videozapisi trebaju biti visoko rangirani i viralni ukoliko osoba koja ih objavljuje, isključivo živi od prihoda s TikToka.
Važno je da na početku razumijemo da broj pratilaca nije presudan, da bi profil počeo da “zarađuje” – sve je do sadržaja. Tačno je da veliki broj kompanija i brendova za svoje influensere bira one koji imaju više pratilaca, ali činjenica je da postoje profili koji imaju manji broj praćenja, ali odličan reach i engagement. Na kraju, nesumnjivo je da profili koji imaju više od 5.000 praćenja na bilo kojoj mreži imaju “potencijal” i smatraju se mikroinfluencerica.
U većini slučajeva ti mikroinfluencer odrade bolji posao od onih s 200 ili 300 hiljada pratilaca. Komentari, lajkovi i interakcije su najvažniji elementi.
Oznake odnosno tzv. hashtagovi na TikToku znače mnogo. Zahvaljujući hashtagovima, korisnici mogu gledati isključivo sadržaj koji ih zanima, npr. od određenog brenda ili kompanije. Pa iz tih razloga TikTok pruža jednu mogućnost zarade.
Kako do novca?
Ovo je definitivno jedna od najpopularnijih metoda pomoću koje korisnici TikToka zarađuju. Sve što treba napraviti jeste TikTok profil zatim oblast koju ćete isticati u vašim video zapisima na TikTok aplikaciji.
Tako povećavate broj pratioca na profilu. Možda nemate proizvod koji bi ste prodali ali kada izgradite profil i on dostigne nekoliko hiljada pratioca, vi ga možete prodati brendu ili kompaniji koji će vaš profil iskoristiti za promociju njihovih proizvoda ili usluga.
Još jedan način zarade jeste live sadržaj. Riječ je o sadržaju koji ide uživo na TikToku, a tada se otvara mogućnost donacije od strane pratilaca.
Naime, na TikTok profilima postoji opcija kupovine tzv. Coinsa odnosno zlatnika.
Prilikom emitovanja live snimke nekog od korisnika, kupljene zlatnike možete donirati kao znak podrške. Korisnik koji je odradio live nastup, prikupljene zlatnike može zamijeniti za Dijamante koje će kasnije pretvoriti u novac na svom PayPal računu.
Odnosno, ako vaš profil ima veliki broj pratilaca, velike su šanse da ćete tokom live nastupa zaraditi određene donacije. No, ne treba zaboraviti da vaš sadržaj treba biti izuzetno zanimljiv za publiku.
Kao i na većini društvenih mreža i TikTok sadrži vlastite oglase. Riječ je o TikTok Adsima, gdje se možete prijaviti i ako imate uspješan profil, možete zaraditi tako što će se vaši oglasi prikazivati publici koja vas prati.
Nema potrebe ponavljati da je broj pratilaca najvažnija stavka u zarađivanju novca na TikToku.
Zaključak
Kada se sve brojke saberu, činjenica je da ova aplikacija sa sobom donosi i veliki potencijal za marketing. S obzirom na popularnost, ova društvena mreža bi vremenom mogla da preraste u još jednu veliku oglašivačku platformu, na koju bi svi brendovi morali da obrate pažnju.
Brojke kažu da korisnici prosječno provedu oko 37 minuta na ovoj aplikaciji u svakoj od država
Veliki broj korisnika za sada pokazuje da je pred TikTokom svjetla budućnost.