Tri pitanja izvršnog direktora Googla koja mijenjaju učinak zaposlenih

MANAGER

Produktivnost ima tendenciju da opada kako se ljetni mjeseci bliže kraju, ostavljajući mnoge kompanije da traže načine za borbu protiv posljedica i održava moral (i učinak) na visokom nivou.

Izvršni direktor Googla Sundar Pichai sprovodi novu strategiju za koju se nada da će ne samo povećati produktivnost zaposlenih, već i podstaći zajedništvo i timski duh.

Kroz program “Simplicity Sprint” zaposleni u Googlu dobili su tri pitanja o radu u kompaniji. Zatim će rukovodioci pročitati odgovore i obratiti se određenim zaposlenima ako smatraju da njihovi odgovori uključuju nešto što bi kompanija mogla da preduzme i pretvoriti u svoju poslovnu politiku.

Tri pitanja su:

  • Šta bi vam pomoglo da radite konkretnije i efikasnije pri pružanju usluga našim korisnicima i klijentima?
  • Koje prepreke treba da uklonimo kako bismo brže postigli bolje rezultate?
  • Kako da eliminišemo nepotrebnu potrošnju, a zadržimo preduzetnički duh i fokusiranost dok rastemo?

Otvorena priroda ankete, koja je poslata na adrese svih 176.000 zaposlenih u tehnološkom gigantu, nudi zaposlenima priliku da se osjećaju kao da imaju pravo glasa u odlučivanju kompanije, a istovremeno prikuplja nove ideje o tome kako unaprijediti organizaciju.

Google-ova matična kompanija Alphabet, objavila je svoju zaradu u drugom kvartalu 2022. prošlog mjeseca, sa 69,7 milijardi dolara prihoda, što je povećanje od 13% u odnosu na isto vrijeme prošle godine.

Pichai je zaslužan za ulaganje kompanije u AI i iniciranje kompjuterskog programiranja kao primarnog pokretača uspjeha kompanije ove godine.

“U drugom tromjesečju, naš učinak je bio vođen pretraživanjem i Cloudom. Investicije koje smo godinama radili u AI i računarstvo pomažu da naše usluge budu posebno dragocjene potrošačima i vrlo učinkovite za preduzeća svih veličina. Kako budemo izoštravali fokus, nastavićemo odgovorno da ulažemo u informatiku na dugi rok”, rekao je izvršni direktor.

Alphabet je juče popodne imao 14 odsto manju vrijednost akcija u odnosu na prethodnu godinu.