U BiH vodeća marka Argeta, a u regiji Coca-Cola
Anketiranje o tržišnim markama robe široke potrošnje koje je provela kompanija Valicon u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji pokazalo je da je Coca-Cola nova vodeća marka na listi, a da su regionalne marke gotovo sustigle globalne u zastupljenosti
Coca-Cola je zamijenila pozicije s Milkom, prošlogodišnjim liderom, koja sada postaje druga najjača marka, dok treće mjesto pripada Cedeviti, koja je preuzela prošlogodišnju poziciju od Vegete. Chipsy čips, Kiki bomboni i Sprite bezalkoholno gazirano piće takođe su ušli među 25 marki, prenosi Fena.
Chipsy, originalna srbijanska marka čipsa je popravila svoju poziciju u Sloveniji i Hrvatskoj i na osnovu toga povećala i svoj regionalni uspjeh. Taj rezultat je najveći skok među svim izmjerenim markama s pozicije 26. Chipsy je dostigao poziciju broj 13.
Druga marka koja je napravila veliki skok je pasta za zube Colgate koja je prošlogodišnji plasman na 21. mjesto zamijenila 11. mjestom ove godine.
Prošlogodišnji rezultat anketiranja je bio 15:10 u korist globalnih marki, a ove godine rezultat glasi 13:12 takođe za globalne marke.
“Regionalna ekipa” je u svoj top 25 sastav uvrstila Chipsy i Kiki, dok je “Globalna ekipa” uključila Sprite.
U Bosni i Hercegovini su dvije regionalne marke ušle u prvih 10 – Chipsy i Pardon, a Argeta i dalje ostaje lokalni lider.
U Sloveniji je Donat Mg ušao među 10 marki, dok je Barcaffe zadržao svoju vodeću poziciju.
U Hrvatskoj je Jana i dalje vodeća marka na tržištu kao jedini predstavnik flaširanih voda među top 25 regionalnih brendova, a Domaćica (Kraš) je nova među top 10 ove godine.
Moja kravica je jedina marka u regionu koja je prisutna među lokalnih top 10 u dvije kategorije – Moja kravica mlijeko i Moja kravica jogurt su među top 10 marki u Srbiji.
Na listi u Makedoniji jedan od najprimjetnijih skokova u top 10 je postigla Colgate pasta za zube, koja je ušla u top 10 i odmah zauzela četvrtu poziciju.