Mekdonalds „napada“ Kinu i unutrašnjost SAD
Američki lanac brze hrane Mekdonalds saopštio je da će gotovo udvostručiti broj restorana u Kini u narednih pet godina
Mekdonalds će se fokusirati na međunarodna tržišta zbog usporavanja prodaje u SAD.
Lanac čuvenih burgera sa sjedištem u Ilinoisu otvoriće 2.000 restorana pored postojećih 2.500 u Kini, s ciljem da svaki od njih ostvari dvocifrenom rast prodaje u narednih pet godina, navodi se u saopštenju Mekdonaldsa, a prenosi agencija AFP.
Konkretno, kompanija planira „napad“ na gradove u unutrašnjosti zemlje, u kojima očekuje da će do tada biti pozicionirano 45 odsto svih njenih restorana u Kini.
Više od 75 procenata Mekovih restorana će nuditi dostavu hrane na adresu poručioca.
Kompanija je takođe navela u saopštenju da je finalizovala strateško partnerstvo sa kineskim konglomeratom Citic i američkom investicionom firmom Karlajl grupom, sa kojima je osnovala zajedničku firmu koja će raditi kao franšiza u narednih 20 godina u kontinentalnoj Kini i Hong Kongu.
„Kina će uskoro postati naše najveće tržište van Sedinjenih Država“, rekao je Mekdonaldsov predsjednik i izvršni direktor Stiv Isterbruk, prenosi francuska agencija.