Mastercard vraća povjerenje u digitalni svijet: Potrošači će kontrolisati svoj identitet

Finansije

Mastercard je odlučio da vrati povjerenje u digitalni svijet, u koji potrošači sve manje vjeruju nakon niza skandala sa privatnošću podataka, poput onih sa Facebookom.

Ovaj platni gigant postavio je 10 principa o pravima i vlasništvu podataka, povjerljivosti, pristanku, transparentnosti, sigurnosti i uključenosti koji predstavljaju osnovno individualno pravo: “Ja posjedujem svoj identitet i kontrolišem svoje podatke o identitetu”.

Kompanija kaže da je njen model o privatnosti dizajniran da ne objedinjuje podatke o identitetu. Digitalne interakcije će uključivati minimalnu razmjenu podataka i dogodiće se samo kada je to potrebno, a kontrola korisnika i njihov identitet vezani su za njihov telefon.

Ajay Bhalla, predsjednik za cyber i inteligentna rješenja Mastercarda, kaže: “Veliko pitanje za digitalne interakcije u hiperkonektovanom dobu je: kako vjerovati nekome koga ne poznajete, koga ne možete vidjeti i nije prisutan kao osoba?

“Ovo je područje koje istražujemo već neko vrijeme, u razgovoru s nizom različitih grupa. Sa ovim uvidom zamišljamo svijet u kojem se identitet osobe i uređaji koji djeluju u njihovo ime mogu odmah provjeriti, sigurno, i gdje se pristup dobija bez šifri a podaci se razmjenjuju samo uz pristanak”.

Juče je Apple takođe nastojao da se istakne naglašavajući da se sa njihovom novom kreditnom karticom, na kojoj su sarađivali upravo s Mastercardom, neće znati gdje je kupac kupovao, što je kupio i koliko je za to platio.

U međuvremenu, Appleov partner Goldman Sachs se obavezao da neće dijeliti ili prodavati podatke trećim stranama za marketing i oglašavanje, izvještava Indikator.