Najluksuznija robna kuća proglasila bankrot
Barneys New York oduševljava bogate ljude, skoro jedan vijek. Otkako je Barni Presman otvorio svoj prvi butik na Sedmoj aveniji 1923.godine, brend je doživio eksponencijalni rast i sada ima više od dvadeset predstavništava u Sjedinjenim Američkim Državama. Uprkos svom uspjehu, po svemu sudeći ovaj lanac doživljava istu sudbinu brojnih drugih.
U subotu, Rojters je objavio da izvori “bliski ovom pitanju”, vjeruju da Barneys New York Inc “istražuje opcije koje uključuju proglašavanje bankrota, jer se bore sa visokom rentom i promjenom ukusa svojih kupaca”. Luksuzna robna kuća navodno sarađuje sa pravnom firmom Kirkland & Ellis LLP kako bi se pripremili za podnošenje ovog zahtjeva u narednih nekoliko nedelja.
U izjavi za CNN Business, iz Barneys brenda kažu da “aktivno procjenjuju svoje mogućnosti za jačanje balansa i osiguravanje održivog, dugotrajnog rasta i uspjeha njihovog poslovanja”. Da li te mogućnosti uključuju bankrot, nije uključeno.
U martu, pojavile su se glasine da Barneys planira da smanji svoju slavnu prodavnicu na Madison aveniji i svakako nisu sami u toj borbi. Na kraju prošle godine, luksuzni butik Henri Bendel zatvorio je svoja vrata nakon 123 godine poslovanja, nagovještavajući da luksuzu predstoje teška vremena. Tri velikana industrije, Calvin Klein, Lord & Taylor i Tommy Hilfiger, brzo su pratili ovu priču, zatvarajući svoje butike na Menhetnu. Visoka stanarina (stanarina Barneys brenda se skoro udvostručila, skočivši na 30 miliona godišnje sa 16 miliona), u kombinaciji sa smanjenjem frekvencije u tradicionalnom načinu kupovine i rastuća popularnost online kupovine doprinose cijeloj ovoj priči.
Kako bi ostali relevantni, luksuzni butici su se okrenuli eksperimentalnim koncept buticima i pop-up radnjama kako bi aktivirali svoje kupce – Barneys je lansirao dekandentnu prodavnicu marihuane u svom zdanju na Beverli Hilsu, ali po svemu sudeći, to nije dovoljno za borbu sa velikim e-commerce platformama, kao što su Net-a-Porter i drugi.