Alibaba ulazi u svijet luksuzne mode
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/uploads/2016/12/alibaba-e1604519113884.jpg)
![](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://theprestige.ba/wp-content/themes/prestige/img/pl-4-3.png)
Dionice londonskog Farfetcha skočile su za oko 16 odsto na 32,59 dolara nakon ove vijesti.
Dvije kompanije takođe pregovaraju o stvaranju kineskog zajedničkog ulaganja, navodi se u izvještaju, dodajući da vlasnik Cartiera Richemont, koji se udružio s Alibabom radi izrade mobilnih aplikacija, takođe razmatra ulaganje u Farfetch zajedno s kineskim gigantom e-trgovine, piše Seebiz.
Ni Farfetch ni Alibaba nisu bili odmah dostupni za komentar.
Farfetch, koji među svoje ulagače ubraja konkurente Alibabe JD.com i Tencent Holdings, kladio se na rastući kineski svijet internet luksuzne robe. Kineski potrošači čine trećinu kupnje luksuzne robe širom svijeta.
Uslovi trenutnih i prošlih poslova s Tencentom i JD-om ne bi spriječili Alibabu da ulaže u Farfetch.