Ferrari najsnažniji brend na svijetu, a Amazon najvrijedniji sa 220,8 milijardi dolara
Drugu godinu zaredom Ferrari se okitio titulom najsnažnijeg brenda na svijetu prema Brand Finance Global 500 izvještaju za 2020. godinu. Očekivano, dodijeljen im je najjači AAA+ rang, a ukupna ocjena iznosi 94,1 od 100.
Na drugom mjestu je Disney, dok je treće mesto zauzeo kineski WeChat. U top 10 su čekivano i Coca Cola, Deloitte, PWC, Rolex, PayPal…
Brand Finance Global nalje navodi da je i vrijednost brenda Ferrari porasla 9 posto, a u cijelom rastu veliku ulogu su imali novi modeli SF90 Stradale i Ferrari Roma, dva nova modela kojima Ferrari dodatno širi svoj potencijalni krug kupaca.
Osim toga, s Armani grupom je postignut dogovor oko plasiranja Ferrari kolekcija koje dodatno jačaju brend. Poznato je i da Ferrari godinama nudi različit ‘merch’ na tržištima, poput majica, parfema, kapa, šalova, maketa itd. Ipak, kompanija planira da trenutne licence smanji za 50 posto.
S druge strane, broj modela će se dodatno povećati budući da će uskoro na tržište i prvi Ferrarijev SUV. S obzirom na popularnost SUV segmenta, posebno u kategoriji luksuznih automobila, time će vjerovatno dodatno učvrstiti vodeću poziciju, prenosi Jutarnji.hr.
Kada je riječ o najvrijednijem brendu u svijetu na prvom mjestu i dalje Amazon čija je vrijednost dostigla nevjerovatnih 220,8 milijardi dolara (+17,5%), drugi je Google čija je vrijednost narasla za 11,9%, na 159,7 milijardi dolara, a treći je Apple sa vrijednošću od 140,5 milijardi dolara (-8,5%), dok je najveći rast vrijednosti zabilježila kompanija Tesla Motors – čak 64,9 posto.