Pandemija smanjila prihode Carlsberga, ljeto nosi neizvjesnost

Finansije

Prihodi su im u drugom tromjesečju pali 14,6 posto kada se isključe promete valutnih kurseva i prodaja odnosno kupovina imovine.

Obim prodaje smanjen je 7,8 posto.

U zapadnoj Evropi prihodi su pali 15 posto, uz jako težak početak tromjesečja i poboljšanje pred njegov kraj, zahvaljujući postepenom otvaranju trgovina i punjenju zaliha u restoranima i barovima, te povoljnim vremenskim prilikama, navode u Carlsbergu.

U azijskoj regiji kineskom je ogranku na ruku išlo smanjenje troškova i odgoda marketinških aktivnosti za drugu polovinu godine. Na druga su tržišta značajno uticale mjere zatvaranja, posebno u Indiji i Nepalu.

Na poslovanje u istočnoj Evropi pandemija nije značajnije utjecala zbog ograničene izloženosti tržištu barova i restorana.

U prvoj polovini godine prihodi su na nivou grupe pali 11,6 posto a obujam prodaje 7,7 posto. Operativna dobit vjerovatno se smanjila 8,9 posto, procjenjuju.

Izgledi za drugo tromjesečje neizvjesni, ističu u Carlsbergu.

„Iako vlade postepeno ukidaju ograničenja, razvoj prodaje u našim regijama biće u narednim mjesecima i dalje nestabilan i neizvjestan, pa i za važnih ljetnih mjeseci”, objašnjavaju.