Deloitte treću godinu zaredom najvrijedniji brend za pružanje usluga na svijetu
Prema nedavno objavljenom izvještaju međunarodne firme za procjenu brendova Brand Finance, Deloitte je treću godinu zaredom prepoznat kao najvrijedniji i najjači komercijalni brend na svijetu u oblasti pružanja profesionalnih usluga, čija vrijednost iznosi 26,7 milijardi američkih dolara.
„Deloitte postoji više od 175 godina. Naša fleksibilnost zasnovana je na sposobnosti da odgovorimo, prilagodimo se i razvijamo u skladu sa globalnim promenama. Naš brend je simbol te fleksibilnosti i veze koje smo stvorili pravi su odraz uticaja koji ostvarujemo“, rekao je Darko Stanisavić, glavni partner Deloitte Srbija.
Ovo priznanje svjedoči o Deloitte-ovoj kolektivnoj fleksibilnosti tokom protekle, do sada nezapamćene godine, tokom koje smo nastojali da odgovorimo na promjene, oporavimo se i napredujemo u svijetu koji se neprekidno razvija. Stanisavić je istakao da je ponosan na sve Deloitte-ove stručnjake koji su sve vrijeme ulagali veliki trud da ostvare najveći mogući doprinos svojim klijentima, zajednici i kolegama tokom pandemije.
Takođe, to je priznanje načinu na koji je Deloitte uspio da se prilagodi potrebama klijenata u stalnim promjenama, da poveća ulaganja u oblasti sa najvećim potencijalom (kao što su transformacija, sajber, digitalna i cloud tehnologija), kao i da podrži zajednicu.
„Velika je čast biti proglašen najjačim i najvrednijim brendom za pružanje profesionalnih usluga treću godinu zaredom. Kao najveća svetska organizacija za pružanje profesionalnih usluga, i u Srbiji ćemo nastaviti da ulažemo napore da pomognemo zajednici u kojoj živimo i poslujemo“, zaključio je Stanisavić.