Renault osvježio najprodavaniji evropski crossover
Renault će u Ženevi premijerno predstaviti i osvježeno izdanje svog crossover modela Captur s kojim kupci od sada mogu računati na LED svjetla i stakleni krov
Renault je u Evropi prošle godine prodao 215.670 primjeraka modela Captur, što je najbolji ostvareni rezultat među crossover automobilima koji su zasnovani na B segmentu. S ciljem zadržavanja titule najprodavanijeg crossovera B segmenta u Renaultu su donijeli odluku da budućim kupcima Captura od sada ponude (opciona) LED svjetla, ali i stakleni panoramski krov, što bi trebalo biti dovoljno da Renaultov kompaktni crossover i dalje bude u najužem izboru.
Pored LED svjetala i staklenog krova, Captur je dobio dvije nove boje karoserije (Atakama narandžasta i Okean plava) i jednu novu boju krova (Platinum siva). S dodatnim bojama kupcima se pruža mogućnost da izaberu jednu od 30 mogućih kombinacija za personalizaciju karoserije automobila s kojim se može izabrati šest opcija boja unutrašnjosti.
Redizajn Captura uključuje i drugačiju masku hladnjaka motora, decentne izmjene na oba odbojnika i redizajnirane zaštitne panele ispod odbojnika. Drugačiji je izgled i kućišta LED dnevnih svjetala. U zavisnosti od paketa opreme, Captur se može dobiti na novodizajniranim 16-inčnim ili na 17-inčnim aluminijskim felgama.
Promjena ispod prednjeg poklopca nema pa se osvježeni Captur i dalje nudi u kombinaciji s 0,9 ili 1,2-litarskim benzinskim motorom, a tu je i poznati 1,5-litarski turbodizelski motor.