LinkedIn uvodi novu sekciju za poslovne vijesti

LinkedIn planira da lansira novu sekciju namijenjenu biznis vijestima, želeći na taj način da privuče korisnike da češće čitaju i komentarišu aktuelne događaje

Aptedjt na sajtu kao i na veb aplikaciji LinkedIna su najnoviji pokušaj mreže, koju je Microsoft lani kupio za 26 milijardi dolara, da nadmaši ono što je ranije bila, dodajući i opcije koje LinkedIn pretvaraju u ”društveni medij.”

Novu sekciju LinkedIn je nazvao ”Trending Storylines” i tu će se moći naći strim linkovi vijesti sa drugih sajtova i izvora pomiješanih sa povezanim objavama koje su napisali korisnici LinkedIna. Tim urednika će birati koje vijesti će biti naglašene, tako da kompanija neće imati svoje reportere ili novinare, rekao je Daniel Roth iz LinkedIna.

Novi feed na ovoj društvenoj mreži biće ograničen na teme o poslovima i zanimanjima, pokušavajući da obezbijedi informacije koje mogu biti korisne na radnim sastancima.

LinkedIn ima 106 miliona aktivnih korisnika i 467 miliona korisnika ukupno.